Free Crap

<div align="center">
Competition time!</div>
<div align="center">

</div>
<div align="center">
Basically i've decided I don't have enough Facebook Followers, and how do we resolve problems like this? Thats right, by bribing and manipulating people...</div>
<div align="center">

</div>
<div align="center">
Basically all ya gotta do is recommend your Facebook Friends to become fans of <a href="http://www.facebook.com/pages/Bumpos/264465850363">My Page</a>&nbsp;. When they accept they just leave a wall post saying who's recommended them, job done. At the end i'll count up all the posts and the person with the most Recs wins, the more Recs you do, the more stuff you'll win...

Competition runs from now till Wednesday 15th September

Minimum prize is at least one tee (adult or child) competition is open to anywhere in the world, once someone is a fan they are eligible to enter the competition too so you might wanna invite everyone they know first ;)

Best of luck and here's hoping this doesn't die on it's arse Happy


</div>

Edit Delete
Moderate: Hide this post
7 replies since 1st September 2010 • Last reply 1st September 2010

woo hooo I am following you via Sug! yay! go Sug and Bumpo's

Edit Delete
Moderate: Hide this post

great idea

Edit Delete
Moderate: Hide this post

cheers Happy

Current Leader Board

Dessah in the lead with 6
Sug & Alé tied second with 4 each
Suzanne Lowman Boatwright (henceforth known as SLB) 2
Danielle and Heather Brooke Phillips (HBP) with 1 a piece

Think you can get more than 6 people to like this page? Then you stand a good chance of winning...

Edit Delete
Moderate: Hide this post

Ha, my FB said that 12 or so joined. Too bad I didn't remember to tell them what to do! haha!

Good luck getting tons of followers!

By the way, my husband wanted to know if you did adult shirts. He thought your designs were pretty cool.

OH! I almost forgot. (sorry, I'm so random) Your prices are awesome. Maybe I shouldn't tell you this, in case I want to buy more...but the shirt I bought (not including shipping) was only $5.00 US. That's crazy cheap.

Edit Delete
Moderate: Hide this post

Yeah i do adult sizes, a customer bought a robot one as a birthday present for her husband a week or so ago (its on the FB page) and Sug had 4 off me before for her brothers...so yuh Happy

well, aslong as youre doing ok from the weak pound...don't you worry bout us and our struggling economy, we'll get by just fine Tongue but yeah, no, it's not summink im gunna make a living from so i do it at pretty much cost of materials, i just think it's cool people wear 'em Happy

oh does it tell you how many you've referred?? coz that woulda made this a lot simpler... *starts to walk away whistling nonchalantly...*

Edit Delete
Moderate: Hide this post

No, not exactly. It just read, "So-n-so and 12 others joined Bumpo's" I can't really determine if all of those are from my suggestion, or if a friend of mine joined, then sent the same suggestion and then a mutual friend of ours joined because of their suggestion.

Does that make sense? lol

Edit Delete
Moderate: Hide this post

ah yeah, thats what i was worried about, what with peoples friends overlapping i figured the only way to tell would be if they left a comment...

Edit Delete
Moderate: Hide this post


Reply