Comments

pittysoares
pittysoares · 6 projects
I just have to make some of those! They are so cute!
Reply
Laura
Laura · Chandler, Arizona, US · 133 projects
I love this!
I have to make this sometime, thank you for the great idea!
Reply
leila deli
leila deli · Madrid, Community of Madrid, ES · 18 projects
awwwww soooo cute!!!!!!
Reply
FrolleinKram
FrolleinKram · Las Vegas, Nevada, US · 132 projects
Actually I don't bake it at all. The clay I used just dries out. Happy
Reply
stephanie b.
stephanie b. · Miami, Florida, US · 7 projects
I mean how do you bake the clay????
Reply
stephanie b.
stephanie b. · Miami, Florida, US · 7 projects
This is cute i wonder do you Bake the clay????
Reply
clumeclo
clumeclo · St Louis, Missouri, US
Great idea! I'll definitely have to try this. Happy
Reply
APPLE A.
APPLE A. · Mission Hills, Kansas, US · 2 projects
hey im in the process of making some bows but for the life of me i dont know where to go to buy hair clips to attach to it
Reply
pink vampire ninja p.
pink vampire ninja p. · 2 projects
really cute love it wish i had the materials for it...
Reply
Gabriella/Never Has Any/Grace
Gabriella/Never Has Any/Grace · Redcar, England, GB · 4 projects
I really love these! Will have to try this!
Reply
Kara A.
Kara A. · Bedford, Massachusetts, US
how cute!!!! my cousin would love something like this. birthday presents!!!
Reply
Kara A.
Kara A. · Bedford, Massachusetts, US
how cute!!!! my cousin would love something like this. birthday presents!!!
Reply
Kara A.
Kara A. · Bedford, Massachusetts, US
how cute!!!! my cousin would love something like this. birthday presents!!!
Reply
Stephanie M.
Stephanie M. · Roscoe, Illinois, US
AW! I so wanna try this
Reply
DarkAshHurts
DarkAshHurts · 119 projects
I randomly made 10 little Jack heads last year because i had leftover model magic from a project. I'm obsessed w/ Tim Burton. HAHA! Now i know what to do with all of them. lol
Genius. Happy
Reply
Luvly Poison
Luvly Poison · Menifee, California, US
I love these!
Reply
wummalene
wummalene · Perth, Western Australia, AU
I absolutly looovvveee skulls, me = Pirate in a past life. These are sooo cute and easy, you did great instructions.
Reply
bittyandbunny
bittyandbunny · Lincoln Park, Michigan, US · 6 projects
beautiful and creative.....
Reply
Cat Morley
Cat Morley · London, GB · 1428 projects
Those are awesome!
Reply
featureandform
featureandform · Whitley Bay, England, GB · 2 projects
ooooh
sooooo pretty!
Reply
FrolleinKram
FrolleinKram · Las Vegas, Nevada, US · 132 projects
@ Emily: Hehe, this one is purple, but my digicam just didn't get that fact..

But yeah, this one is also my fave ^^
Reply
Emily
Emily · Springfield, Missouri, US · 8 projects
i really like that blue one Happy
Reply
Goth Ninja
Goth Ninja · Point, Texas, US · 3 projects
The link isn't working Happy
Reply
Goth Ninja
Goth Ninja · Point, Texas, US · 3 projects
SOOOOOOOOOOOOOOOOOO cute! Gotta make some!
Reply
Krissi
Krissi · Folsom, California, US · 9 projects
Great job! I like your version of the cute skulls!
Reply
Gir
Gir · 4 projects
aww cute. gotta make these now :-D
Reply
Nicole Renee
Nicole Renee · Kansas City, Missouri, US · 16 projects
awwwwwwwwwwww cute!
Reply
nouk
nouk · 15 projects
Looks cool
Reply
FrolleinKram
FrolleinKram · Las Vegas, Nevada, US · 132 projects
Ladies, I'd LOVE to see your versions!!! PLEASE show them. <3
Reply
Nanzaa LOW
Nanzaa LOW · Bangkok, TH · 51 projects
awesome....really good work...
Reply
bears
bears · 11 projects
awww
Reply
Frankie
Frankie
These r adorable!
Reply
Dolly
Dolly · 26 projects
YAY! I lovvvve it! Happy
Reply
Dolly
Dolly · 26 projects
YAY! I lovvvve it! Happy
Reply
Sarah wearing doodled on converse
WUV IT!!!!!!!

totally making one now that i have time cause... ITS SUMMER Happy
Reply
Expired Sanity
Expired Sanity · Prince George, British Columbia, CA · 6 projects
These are very cute and pretty Happy
Reply