IM SO FREAKIN HAPPY!!!!!!!!

IM GOING TO USE CAPS LOCK HERE BECAUSE I THINK THAT ITS APPROPRIATE
OK
SO
THREE YEARS AGO, FALL OUT BOY WENT ON A HONDA CIVIC TOUR. AT THAT TIME I WAS IN FIFTH GRADE, AND I HAD AN OPPORTUNITY TO GO SEE THEM BUT COULDNT BECAUSE I WAS TOO YOUNG AND IT WAS ON A SCHOOL NIGHT. WELL NOW THEY ARE ON TOUR AGAIN AND THEYRE COMING BACK TO DALLAS

AND I CAN GO!!!!!!!!!!! AHHHHHHH!!!!!!! IM SO FREAKIN EXCITED!!!!!! MY FIRST CONCERT WITH MY MOST FAVORITEST BAND EVER!!!!

ahem
YAY!!!!

Edit Delete
Moderate: Hide this post
14 replies since 19th January 2009 • Last reply 19th January 2009

congrats

Edit Delete
Moderate: Hide this post

WOOT WOOOOOOT! have an amzing time! x i love going and seeing bands!

Edit Delete
Moderate: Hide this post

:O
I FREAKING LOVE FALL OUT BOY.
I'm totally going to see the Chicago one with my bestie!
(Unless anyone other than Cobra Starship is opening. Hell no if it's Metro Station.)
My first *real* concert too.


/Excitement.

Edit Delete
Moderate: Hide this post

you know, I've never been to a concert, I'm scared of big crowds

Edit Delete
Moderate: Hide this post

i've never been to a gig but i have always lived in music festivals! lol not really i have just been to loads!

Edit Delete
Moderate: Hide this post

WHoooooooooooooooooot!!! Nothing beats watching your favorite band live!!!

(unless they suck live)

I saw Artic Monkies and Amy Winehouse last year and I was over the moon!!!! They were both amazing ON the same day!!

Edit Delete
Moderate: Hide this post

no matter what I think of the band, THAT IS BADASS!

Being able to see your favorite band as yoru first concert is AMAZING! Ugh, it will be an experience.

Personally, I like minor shows, like local shows, better than the big well-known shoes, just because the atmosphere is so much better.

But still, it will be badass, I trust!

Edit Delete
Moderate: Hide this post

Yay! Your 1st Concert! We all remember ours at the bestest and badassiest one ever! I'm excited for you. Have fun. Make sure you buy a big bulky concert t that you can recon!

Hey what were other people's first concerts? Just wondering. Mine was Megadeath.

Edit Delete
Moderate: Hide this post

About a year and a half ago I went to my (at the time) dream gig - Fall Out Boy, Panic At The Disco, The Academy Is..., Gym Class Heroes and Cobra Starship. It was the most amazing thing that all of the bands were playing at the same place on the same day, so I spent the whole day hyper excited haha.

I saw Madina Lake a couple of months before that. I was on the guest list because I was part of their street team (so I got to go in a couple of hours early and hang out with the band), it was free, it was in a tiny venue (only like 150 or so people), and at the end of the gig a load of us just ended up getting on the stage and joining in with the band. It was pretty intense, and it was an amazing experience.

Have a good time Courtney! Happy

Edit Delete
Moderate: Hide this post

oh my god izzy that sounds awesome! thanks izzy XD
its in april so i have a while to wait but im so excited anyway, my first concert.

yeah, me and a couple of friends are going to but tickets AS SOON AS they go on sale, then at the concert were gonna sneak down to the mosh pit XD oh yeah were terrible. but my friend has been to an FOB concert b4 and she said security is there just to keep the crazies from hurting the band

Fall Out Boy, Metro Station, Cobra Starship, All Time Low, and Hey Monday are playing.

Edit Delete
Moderate: Hide this post

The security at that FOB gig I went to were crap, I was about to pass out because I was dehydrated so I was shouting to one of them to pull me out and he just kept staring at me. He finally got the message when I was just about to fall to the floor so he pulled me out, but I swear he was trying to stick his hand down the back of my jeans :|. The people in the emergency room thing were really nice though, they gave me about 5 pints of water and made sure I was feeling okay Happy. So yeah, drink lots of water before you go in!

Edit Delete
Moderate: Hide this post

ok :]

we will, my dad is just dropping me off and me and me friend are the only ones going
we might get tickets on the floor though Happy

w00t w00t

Edit Delete
Moderate: Hide this post

Tara M that is a super awesome first concert to go to!! Very cool.

Mine was Ashley McIassac.. I bet Michelle is the only one who has heard of him..

Edit Delete
Moderate: Hide this post

Megadeth would be a cool first concert! Im so excited about mine, its quite a long way away though...

Edit Delete
Moderate: Hide this post


Reply